ANUNŢ ORGANIZARE EXAMEN de
PROMOVARE
În
conformitate cu prevederile H.G. nr. 286 din 23.03.2011 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind
stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar
vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în
grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din
sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările
ulterioare şi cu prevederile Ordinul Ministrului Educaţiei Naţionale nr.
5138 din 15.12.2014 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi
desfăşurare a examenului de promovare a personalului contractual, LICEUL TEHNOLOGIC ”COSTACHE CONACHI” PECHEAorganizează examen de promovare în grade sau
trepte profesionale/ examen de promovare într-o funcţie pentru care este
prevăzut un nivel de studii superior, după cum urmează:
1.
Promovare de pe
postul de INFORMATICIAN II, pe
postul de INFORMATICIAN I.
Bibliografia
examenului de promovare
|
Conform Anexă
|
Tematica
examenului de promovare
|
Conform Anexă
|
Data, ora şi
locul desfăşurării examenului de promovare
|
23.03.2016,
ora 800, Cabinetul INFORMATICĂ I
|
Modalitatea de
desfăşurare a examenului (probă scrisă sau probă practică)
|
PROBĂ SCRISĂ
|
Examen
promovare în trepte profesionale – informatician I
TEMATICA
1. ReţeleLAN
, WAN, lnternet, Intranet;
2. Modelul
de referinţă OSI şi TCP/IP;
3. Arhitecturi,
protocoale - Microsoft, Netware, TCP/IP;
4. Echipamente
de reţea şi de comunicaţie;
5. Lnstalări
şi configurări de echipamente în Reţele locale (switch-uri, routere);
6. Administra
reretele;
7. Securitatea
reţeIeIor;
8. lnstalări,
configurări staţii de lucru, imprimante;
9. Calculatoare
personale - arhitectură, componente, caracteristici periferice, diagnostica rețele
defecte;
10. Sisţem
de operare Windows XP, Vista, 7, 8, 2003 Server, 2012 Server;
11. Instalare
şi configurare,utilizare Microsoft Office 2003, 2007, 2010, 2015,
12. Lnstalare
şi configurare sistem de operare Linux;
13. Servicii
(aplicaţii) lnternet și protocoale la nivel de aplicaţie (mail, transfer de
fişiere, DNS,telnet etc);
14. Arhitectură
client-server; servere şi programe client pentru serviciile lnternet;
15. Administrare
sistem Linux.
BIBLIOGRAFIA
1. Reţele
de comunicatii între calculatoare - Ion Bănică
2. Reţele
de calculatoare – depanare şi modernizare - Terry Ogletree
3. Reţele
de calculatoare - de la cablare la interconectare - VasileTeodorDădârlat
4. Reţele
locale de calculatoare – proiectare şi administrare - Adrian Munteanu, Valerica
Greavu Şerban - EdituraTeora
5. Windows
8 IES Special Edition- Michael Price,
Editura ln Easy Steps Limited
6. Microsoft
Office 2007 Gid vizual rapid pentru Windows, Emilian Cercel, Editura Niculescu
8. Administrarea
sistemului Linux - Vicki Stanfield gi Roderick W. Smith
9. Documentaţia
de pe site- urile http : //www.redhat.com, http : //www.tldp.org
10. Administrarea
sistemului UNIX - Joan &Wiiliam Ray;
Examen
promovare în trepte profesionale – informatician I
Director,
Prof.
Șerban Rodica Dorina
Anunț selecție
| |
Proiect de mobilitate
Leonardo da Vinci
2014 TRAINING PLACEMENT
OPPORTUNITIES FOR RECEIVING KNOWLEDGE, SKILLS AND COMPETENCES
LLP-LdV/IVT/2013/RO/227
Beneficiar :
LICEUL TEHNOLOGIC „COSTACHE CONACHI”
PECHEA
Parteneri :
PINGO DOCE PORTUGALIA
MERCEARIA do CHIADO/AMANHECER PORTUGALIA
CASA DE EDUCACAO PORTUGALIA
Durata
:
3 săptămâni (31.03. -20.04.2014)
Beneficiari
:
20 elevi + 2 profesori însoțitori
Profesor
coordonator : BALMUŞ DORU
|
COMISIA DE
SELECŢIE:
decizia
internă nr.1083/26.11/2013
-Prof.Ionescu Cristina-responsabil pentru
programe şi
proiecte
europene
-Prof.
Neacşu Gruzelda Lăcrămioara, specialitatea limba engleză
-Prof.Neacşu
Alina, specialitatea discipline tehnice
|
CRITERII DE ELIGIBILITATE ŞI SELECŢIE:
- să fie elev în clasa a X-a ,domeniul de pregătire de
bază: Comerţ
- să nu fi beneficiat deja de un alt stagiu
Leonardo da Vinci;
- să nu aibă probleme de disciplină și un
număr mai mare de 25 de absenţe;
- să deţină cunoştinţe lingvistice satisfăcătoare
în limba engleză- cel puţin nivel A1;
|
|
DEPUNEREA DOSARELOR: 25.11.– 2.12.2013
VALIDAREA DOSARELOR DE CANDIDATURĂ: 3.12.2013
ANUNŢAREA
GRUPULUI ŢINTĂ SELECTAT: 10.12.2013
DOSAR
DE CANDIDATURĂ:
Ø Cerere de
înscriere (formular tip);
Ø Scrisoare de intenţie precizând specialitatea pe care o
urmează, din care să rezulte interesele profesionale /academice ale
elevului ;
Ø CV în format Europass/european completat în limba română şi semnat de
către candidat, având anexate copii xerox după documentele justificative
(formular tip);
Ø Pașaport lingvistic (formular tip);
Ø Copie xerox după cartea de identitate;
Ø Recomandare din partea dirigintelui privind implicarea în activităţile şcolii
şi contribuţia la realizarea obiectivelor clasei de elevi,rezultatele
obținute la învățătură până în momentul selecției, semnată de profesorul –
diriginte (formular tip);
Ø Dovezi ale apartenenței la grupul țintă (adeverință de la secretariat);
Ø Acordul scris al părinților(formular tip);
Ø Adeverință
medicală de la medicul școlii/medicul de familie semnată și ștampilată de
acesta care să ateste că elevul nu suferă de boli cornice și că este apt
d.p.d.v.medical pentru o astfel de deplasare
Vă
rugăm să inseraţi documentele solicitate într-un dosar de plastic,respectând
ordinea din opis.
|
TERMEN LIMITĂ DE DEPUNERE A
DOSARELOR –
02 DECEMBRIE 2013,
ora 14 la secretariatul liceului. Se solicită număr de înregistrare.
PROCEDURA DE EVALUARE
În perioada 04-06.12.2013
începând cu ora 14 vor avea loc probele de selecție:
-Analiza şi evaluarea dosarelor de
înscriere-100 puncte
04.12.2013 începând cu ora 14,
-Evaluare scrisă a cunoștințelor în limba engleză -100 puncte
05.12.2013 ,între orele 14-18 ,
-Evaluare scrisă a cunoștințelor de specialitate/(comerţ)-100 puncte
06.12.2013,între orele 14-18.
Punctajul final pentru fiecare elev candidat constă
stabilirea notei finale ca fiind media aritmetică a punctajelor obţinute la
cele trei probe .lerarhizarea elevilor se face în ordine descrescătoare a mediilor.
Afişarea rezultatelor se face in data de 09.12.
2013 iar contestațiile se pot înainta la secretariatul școlii în termen
de 24 de ore.
Comisia
va analiza contestaţiile şi va afișa rezultatele finale în data de 10.12. 2013 .
Selecţia
se va realiza pe principiul transparenței, al profesionalismului și al
egalității de șanse .
Se vor selecta 20 elevi pe lista de bază si 5 elevi pe lista de
rezervă.
Profesorii
însoțitori vor fi selectați pe bază de concurs de dosare (CV în format
Europass cu documente justificative și interviu în limba engleză) în
aceeași perioadă de selecție. Se alege 1 profesor la 7 elevi minori.
Tematica de concurs:
Limba engleză:
Friederike Klippel-Communicative Language Activities for
Language Teaching;
Rosemary Aitken-Teaching Tenses;
Virginia Evans-CPE USE of English;
Virginia Evans-Round Up 3,4.
Domeniul de pregătire de
bază COMERŢ:
Elemente de tehnologie
comercială modernă aplicată în comercializarea mărfurilor;
Contabilizarea operaţiilor
economice specifice mărfurilor.
IMPORTANT
Informaţiile suplimentare
cu privire la tematica de concurs le puteţi găsi la:
prof. ALINA NEACŞU-
domeniul de pregătire de bază comerţ,
Prof.Lăcrămioara
Neacşu-limba engleză.
MULT SUCCES!!!!!!
CRITERII GENERALE DE ACORDARE A BURSELOR
ELEVILOR DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL
ELEVILOR DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL
PREUNIVERSITAR DE STAT
TIPUL BURSEI
|
CONDIŢII PENTRU A FI BENEFICIAR
|
BURSĂ DE PERFORMANŢĂ
|
-obţinerea locurilor I, II sau III la etapele naţionale ale olimpiadelor şi concursurilor şcolare naţionale organizate de MECTS
|
-calificarea în loturile de pregătire organizate de MECTS pentru competiţiile internaţionale
| |
- obţinerea locurilor I, II sau III la etapele naţionale ale competiţiilor/concursurilor cultural-artistice, cu caracter sportiv sau cu caracter tehnico-ştiinţific, de nivel naţional, organizate de MECTS
| |
BURSĂ DE MERIT
|
-media generală de cel puţin 8,50 şi nota 10 la purtare în anul şcolar anterior, respectiv în primul semestru al anului şcolar, pentru elevii aflaţi în clasele de început ale învăţământului gimnazial(clasa a V-a), liceal (clasa a IX-a) sau profesional
|
-obţinerea locurilor I, II sau III la etapele judeţene ale olimpiadelor şi concursurilor şcolare naţionale organizate de MECTS
| |
- obţinerea locurilor I, II sau III la etapele judeţene ale competiţiilor/concursurilor cultural-artistice, cu caracter sportiv sau cu caracter tehnico-ştiinţific, de nivel naţional, organizate de MECTS
| |
BURSĂ DE STUDIU
|
-venitul lunar mediu net pe membru de familie pe ultimele 3 luni este cel mult egal cu salariul minim pe economie (700 lei) şi care îndeplinesc simultan condiţiile: au media generală peste 7,00 şi nota 10 la purtare în semestrul anterior celui în care se acordă bursa
|
BURSĂ SOCIALĂ
|
-orfani de ambii părinţi
|
- bolnavi de TBC şi care se află în evidenţa dispensarelor medicale ori bolnavi de diabet, boli maligne, sindromuri de malabsorbţie grave, insuficiente renale cronice, astm bronşic, epilepsie, cardiopatii congenitale, hepatită cronică, glaucom, miopie gravă, boli imunologice sau infestaţi cu virusul HIV ori bolnavi de SIDA, sau care suferă de poliartrită juvenilă, spondilită anchilozantă ori reumatism articular, handicap locomotor
| |
-elevi din mediul rural, care sunt şcolarizaţi într-o altă localitate, întrucât nu au posibilitatea să studieze într-o unitate de învăţământ din localitatea de domiciliu
| |
-venitul net mediu lunar, pe ultimele 12 luni, pe membru de familie, nu depăşeşte 50% din salariul minim net pe economie şi nu deţin terenuri agricole cu o suprafaţă mai mare de 2 ha.
|
Observaţii:
Bursele de merit se acordă începând cu semestrul al II-lea, pentru elevii aflaţi în clasele de început ale învăţământului gimnazial (clasa a V-a), liceal (clasa a IX-a) sau profesional, respectiv începând cu semestrul I, pentru elevii aflaţi în celelalte clase ale învăţământului gimnazial, liceal sau profesional;
Bursele de merit sunt revizuite semestrial, în funcţie de modificările intervenite în situaţia şcolară a elevilor;
Bursele de studiu sunt revizuite semestrial, în funcţie de modificările intervenite în veniturile nete lunare ale familiei şi în situaţia şcolară a elevilor;
Bursele de studiu se acordă începând cu semestrul al II-lea, pentru elevii aflaţi în clasele de început ale învăţământului gimnazial (clasa a V-a), liceal (clasa a IX-a) sau profesional;
Bursele de ajutor social se acordă la începutul anului şcolar şi sunt revizuite semestrial, în funcţie de modificările intervenite în veniturile nete lunare ale familiei;
Acordarea burselor pentru motive medicale se face pe baza certificatului eliberat de medicul specialist şi avizat de medicul de familie;
La calcularea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în calcul toate veniturile cu caracter permanent realizate de membrii familiei, inclusiv alocaţia suplimentară pentru copii;
Un elev nu poate primi două burse simultan, dar are dreptul să opteze pentru cea cu valoare mai mare sau care se acordă pentru o mai mare perioadă de timp. Prin excepţie de la cazul menţionat, elevii care beneficiază de burse de studiu pot primi şi burse de performanţă sau burse de merit.
DIRECTOR, SECRETAR ŞEF,
PROF. MONA ARMENCEA ILENUŢA OLARU
BANI DE LICEU 2012-2013
Pentru depunerea dosarului pentru Bani de liceu elevii trebuie să prezinte un dosar de carton cu șină care cuprinde obligatoriu, în ordinea de mai jos, următoarele documente:
Cerere completată de elev (o primeşte de la secretariat), semnată de părinte sau de reprezentantul legal, în faţa comisiei
Adeverinţă, eliberată de dirigintele clasei din care să rezulte numărul de absenţe nemotivate din anul şcolar precedent şi media generală (pentru elevii de clasa a IX-a adeverinţa este eliberată de şcoala generală de unde provin);
Adeverinţă de salariu pentru toţi membrii familiei majori, cu VENITUL BRUT (maxim 150 lei pe membru de familie) pe ultimile 3 luni (iunie, iulie, august);
Declaraţie notarială pentru toţi membrii majori care nu au realizat venituri în ultimile 3 luni (în declaraţie se va specifica că nu au fost plecaţi din ţară în scopul obţinerii de venituri, că nu deţin utilaje agricole, că nu au conturi în bănci, că nu au alte proprietăţi în afara celei de domiciliu, că nu au cumpărat autoturisme în ultimul an); (În aceeaşi declaraţie pot fi trecuţi toţi membrii familiei, care nu realizează venituri)
Cupoanele de pensie (originalele) pe ultimile 3 luni (iunie, iulie, august);
Cupoane de șomaj (originale) pe ultimile 3 luni (iunie, iulie, august);
Certificate de naştere pentru membrii familiei care nu au buletin (copie si original);
Buletin, carte de identitate, pentru toţi membrii familiei de peste 14 ani ( copie si original);
Adeverinţă de elev / student pentru membrii familiei care sunt la şcoală, respectiv la facultate;
Adeverinţă de la finanţe privind impozitele, în care să fie specificaţi nominal ambii părinţi;
Adeverinţă de la primărie din care să reiasă terenul agricol pe care îl deţine familia, (nominal ambii părinţi), veniturile agricole obţinute, pentru fiecare părinte
Hotarârea de divorţ şi de pensie alimentară (copie si original). Cupoanele de pensie alimentară; (unde este cazul)
Certificate de deces (copie si original);
Ancheta socială, realizată de primăria de domiciliu, din care să rezulte numărul de persoane care locuiesc în gospodărie, numărul de camere, dacă au pământ, animale, utilaje agricole) – pentru elevii domiciliați în alte localități decât Pechea
Pe dosar depuse trebuie menţionat clar numele şi clasa elevului
Dosarele vor fi depuse la comisie, de către unul dintre părinţi, CEL MAI TÂRZIU PE 5 OCTOMRIE 2012, după programul afișat la secretariat
NU SE PRIMESC DOSARE INCOMPLETE
DEPUNEREA DOSARELOR SE VA FACE OBLIGATORIU DE CĂTRE UNUL DINTRE PĂRINŢI
Director
Prof. Mona Armencea
GRAFICUL DE DEPUNERE A DOSARELOR
PENTRU BANI DE LICEU
DATA
|
INTERVALUL ORAR
|
MEMBRII COMISIEI CARE PRIMESC DOSARELE
|
1.10.2012
|
1100-1300
|
Prof. Totolici Maria
Prof. Moisuc Mihaela
|
1300-1500
|
Prof. Artenie Viorica
Prof. Francisco Doina
| |
2.10.2012
|
1000-1200
|
Prof. Totolici Maria
Prof. Francisco Doina
|
1200-1400
|
Prof. Moisuc Mihaela
Prof. Artenie Viorica
| |
3.10.2012
|
1000-1400
|
Prof. Francisco Doina
Prof. Moisuc Mihaela
Prof. Totolici Maria
|
4.10.2012
|
1000-1600
|
Prof. Artenie Viorica
Prof. Francisco Doina
Prof. Moisuc Mihaela
Prof. Totolici Maria
|
5.10.2012
|
1000-1600
|
Prof. Artenie Viorica
Prof. Francisco Doina
Prof. Moisuc Mihaela
Prof. Totolici Maria
|
Director:
Prof: Armencea Mona
Metodologia acordarii de burse
![]() |
Metodologie (1) |
Metodologie (2) |